Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

STHLM med diverse bus

Av Malin - 31 augusti 2008 20:37

 Sitter nu hemma hos syrran o simon :P

vi har nyss ätit middag. Super smarrigt! pasta o sås :)


ska se på film nu snart efter att simon har diskat lite. Vi ska se heartbreak kid. Tjejfilm!! Som jag har längtat efter det.



Men vi kan börja med vad som hände mitt på dan. Tjejmilen gick av stapeln. oj vad jag var laddad. NOT! har tränat en gång på hela sommaren. Men fick en tid på 1.05 så det är jag nöjd med. Men fytusan vad jobbigt det va att springa den där milen. Tänkte att jag skulle gå lite i nån backe, men då kände jag av mjölksyran, så det sketsig.. så sprang hela vägen i sakta mak :) hahha! Ont i fötter o i hötfen, men jag kom i mål.

 Det är fan tur att man har viljan!


Väntade sen på mamma o Maj-Britt :)


hur skönt som helst att få duscha sen när man kom hem till emma :) fick sem ta hand om Celina så att mamma hennes fick ta sig en dusch. sen tog vi oss en liten prommis o hyrde filmen vi ska börja se nu o så köpte vi maten vi nyss har ätit. :D hihi.



åker hem imorrn.. :/ runt 17, så  ska gå lite vid globen o så imorrn


tyckte att jag hörde att jag ska ta celina nu, blöjbyte väntar :P hahah


ciao! 



 
 
Ingen bild

Liz

31 augusti 2008 22:52

Hoho vilken bra tid Malin! DU är duktig!!!! Visst är det gosigt med bebisar!! :) Farai var hur mysig som helst! Försökte att lära han och sga mitt namn men Icke :D

 
Ingen bild

Mahandarin

2 september 2008 15:19

hej sweet!
på löedag flyttar mej! synd att vi inte hinner ses nått innan mej drar.. =( men så fort jag kommer hem så ska vi busa!! ^^, å du kankse kan komma ner å hälsa på mej en sväng too, när du har tid! =P
pusspuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 mars 2009 18:44

har bytt bloggställe.   nu hittar ni mig på www.mlindbeck.blogg.se ...

Av Malin - 2 mars 2009 18:12

Blir ingen träning idag ju! Är ju sportlov. dah!   så ska hem till Ida istället o träffa henne, Maria o Karro :) men för att palla det så ska jag vila en stund nu.. har ont i huvudet..så ska vila bort det lite           Jag fattar inte ju mer jag fu...

Av Malin - 2 mars 2009 10:37

Birsta med brorsan o pappa idag. Får se vad jag kommer hem med :)   Dans ikväll! ska bli så sjukt skönt och röra på sig lite. Måste få bort lite fett o få lite bättre kondis ;)   ne ska dra om typ 40 minuter o sitter bara i underkläder just nu så har...

Av Malin - 1 mars 2009 22:29

        Jag ska försöka att släppa dig, men det känns som om att något saknas.. ...

Av Malin - 28 februari 2009 17:25

Det är fan inte rättvist. Men vad är det då?   ska jag sluta vara så självisk o säga åt han o glömma mig. Även fast jag inte vill men att det vore lättast för han... var ju det som var tanken från början, att sluta tänka på mig..   ska jag sluta sä...

Ovido - Quiz & Flashcards