Alla inlägg under juni 2008

Av Malin - 30 juni 2008 13:08


hahah jag läste några av mina gamla blogginlägg och hittade rätt så många stavfel o bokstäver som har bytt plats! ser rätt kul ut! hahah :D Men ska försöka att skärpa mig.. är så slarvig. hihi


ne ska vila nu ja.. va uppe vid 7 imorse.. skulle till sjukgymnasten imorse. men vi kom fram till att jag ska göra ett uppehåll med träningen för fötterna o vänta till hösten.


Väntar på att hakim ska vakna o komma hit. hihi



nattinattti

Av Malin - 29 juni 2008 20:51


min morfar har fått diagnosen blodcancer.. hette nått med myelom eller nått... är därför han har blivit så förvirrad o senil. O att han har lågt blodvärde. De ska inte göra något åt det, bara fylla på blod när det behövs...


Morfar <3

Av Malin - 29 juni 2008 20:38

Jag med (stora) Jordgubbar innanför kinderna. Hemma hos Maria i Onsdags



Onsdag: Så var jag o åt middag med Maria på Waynes coffe (stavning?) sen åkte vi runt o letade jordgubbar, som vi skulle äta senare på kvällen med Ida. När vi väntade på henne passade jag på att sola lite hemma hos maria i källaren :P lite färg fick man men inte direkt mkt :P haha


Torsdag: Tränade med Hakim på simhallen i Timrå. Rätt kul :D men jobbigt! hihi. Vi lyfte lite skrot ;)


Fredag: Tandis först. Gick bra! Var o träffade en snubbe om ett jobb sen som jag fick! hihi. dock bara 2 veckor men men lite pengar :P  lunchade med mamma sen var det arbetsförmedlingen som gällde. Åkte till baby sen o åt o myste med han, sen åkte han o jobba o jag åkte hem :P Provade lite yoga med mamma :) hahah!


Lördag: Åkte till Nora där det var Nora-dagarna. Man äter lite mat o så lyssnar på musik o träffar en massa folk som känner igen mig men jag känner inte igen dem.. :P haha. Va ute nästan hela dagen med mamma o pappa o åkte omkring på olika ställen, vi spelade även minigolf ute i Norrfällsviken :) jag förlorade:/ men men ! Fest senare på kvällen. Åkte till Rubiela o sundsvall oföljde med till nån förfest sen efter det så splittrades vi men möttes på subway innan vi tog bussen hem kvart över 3 :) Väldigt skönt att lägga sig o sova kan jag lova!


Söndag: Åkte hem tillHakim mitt på dan o har varit här sen dess :) men ska ta o lägga mig nu..ska väl kanske slå igång nått på datorn som vi kan ligga o kolla på:) myyys




Av Malin - 26 juni 2008 22:17

 Allt mitt har blivit jättestort på den här sidan, bokstäver o sånt! jag fattar inte hur det har gått till?! Någon som vet hur man blir av med detta. Det är jobbigt som bara den!

Av Malin - 25 juni 2008 16:16


 var och bowlade igår med Anette och Micke! det var riktigt kul. Micke vann, sen kom hakim, jag o sist anette.


Har inte bowlat på länge, men gick okej kom väl typ upp på 270 eller nått på 2 serier. GJorde typ 5 strike, 2 på raken, Hade jag gjort en till så lovade hakim att han kulle bo hos mig i Härnösand 1 månad. slog ner alla 10 2 gånger men sista blev det bara 9 :/ OTUR för mig!


 Men detta måste vi göra om.

Av Malin - 21 juni 2008 23:28


 Dansade som vanligt på midsommar. Vi hade tur med vädret, var skönt att det inte regnade. Fötterna höll :P Var sen på kvällen ute i Häggdånger och åt gott och lekte lite med alla vuxna :) haha! Somna direkt när jag kom hem.. *skönt*


sov till 12 idag. skulle åka vid 13 och hälsa på Morfarn min på sjukhuset i Sundsvall. Han har lågt blodvärde tror jag att det var... När jag och mamma kom (pappa stannade hemma för han var bakis sen igår) så satt morfar i en rullstol utan för sitt rum, så vi satte oss ner och pratade lite. Han var väldigt vimsig idag. När han var yngre så jobbade han nere i Sthlm så han pratade mycket om det idag. Men han är ju så söt, synd att han har blivit så dålig bara.


När vi skulle åka hem och var på väg ut genom dörrarna så satt det en ung man i rullstol där och när jag och mamma gick förbi så sa han ' beautiful' till oss. Det gjorde min dag lite bättre en stund :) hihi

Men så fort vi kom utanför dörrarna så märkte vi att himlen hade öppnat sig, det bara öste ner, och medan vi sprang ill bilen så började det hagla och åska.. tror ni jag ökade på takten då eller? väldigt skönt att sätta sig i bilen sen :)



Har mest tagit det lugnt idag sen när jag kom hem.. har inte orkat hittat på nått stort.. satt o kollade på film med mamma. var mysigt :) men är så himla vamt på rummet mitt.. kan inte fatta, håller på att döö... men men ska inte klaga.. vissa fryser väl..



ska ta o hoppa i säng nu tror jag.. skicka iväg ett mess till hakim och säga att han kan ringa när han har tid. Han är nere i Sthlm och firar midsommar där med några kompisar. Men saknar han så.





Förlåt men jag kan inte sluta tänka på det... kan inte ändra på nått men vet inte hur jag ska handskas med det heller.. vet bara inte...

Av Malin - 15 juni 2008 15:43



 Råkade tappa min telefon i marken i fredags så den har cpat sig nu.. den funkar men displayen är väck.. så nu har jag fått stoppa in sim-kortet i min supergamla telefon.. en 3310 nokia.... *blä*! men gubben har en annan telefon hemma,. så ska se om jag kan ta den istället..


alla nummer är borta..alla sms allt!!! men ska till Siba imorrn o se om dom kan hjälpa mig,,


ne ska vila lite nu innan jag ska äta o sen ska jag åka till Morfar och hälsa på han på sjukhuset..


ska skriva om studenten nån annan dag men orkar inte just nu...



syrran kom


pusshej


Av Malin - 15 juni 2008 01:45


 det är vår låt på nått konstigt sätt :) hihi

Ovido - Quiz & Flashcards