Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Malin - 21 augusti 2008 11:40

Fan kunde inte somna igårkväll.. va vaken till nästan 4.. men hann läsa ut min bok.. men hann bli mer frustrerad över ännu mer grejjer!.. bröt ihop, bara för en liten stund, innan jag började läsa igen..


Måste vända på dygnet, därför jag är uppe nu. Svintrött! ligger i soffan o slöar..somnar vilken sekund som helst.. har vart uppe sen 10...


Hakim var ut igår med grabbarna grus :P Ringde strax efter 3 o undrade om fredrik hade ringt, de hade tydlingen tappat bort varandra...men medan han pratade med mig så hittade hakim han :) Han sa att han skulle ringa upp efter att han hittat F, men min telefon ringde inte mer den natten... men men han hör väl av sig när han vaknat.



Funderar  på om jag måste ner till stan nått.. har så att jag kan äta lunch, men inte middag.. om jag nu inte hoppas över lunch.. Tror att det blir så..kan ju äta mackor o yoghurt till lunch :) hihi



ne ska fortsätta slappa en stund.. blir nog en sväng på stan bara för att det är tråkigt att bara ligga här.


Puss



 

Ovido - Quiz & Flashcards