Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Malin - 17 augusti 2008 12:37

Tjingeling!

hade tänkt att skriva inatt när jag kom hem ,, men då ville inte sidan öppna sig så det sket sig. Får väl skriva nu istället.


var till Ikea igår med mamma o pappa, köpte lite grejer till lägenheten, typ saxar o ljus :) haha! Mamma köpte lite saker till tvättstugan.

Bestämde med Ida att vi skulle ut o dansa, LInnea hänkade gärna på :)
Vi satt hemma hos Ida o surrade o åt chips, Drack inte så himla mkt, nått glas vin, nån drink. Men kom inte iväg ner till stan förrän typ halv 1, ställde oss i kön till Gennys! Vilken kö sen! väldigt många som ville tränga sig in. Men efter typ att ha stått där en halvtimme var det vår tur att få komma in. Visade våra leg och jag o Linnea fick inte stanna kvar. Tackar så jävla mycket! Var tydligen 20 den här helgen. typiskt!

Men drog hem till ida bytte om o drog ner på stan igen, satte oss på big boy o väntade på Lisa, men blev att vi drog till mini o pizzan istället :P  astt där tills de stängde vid 3 o drog sen hem. Först till Ida för att hämta mina grejer o sen hem hit till lägenheten.

jag var rädd på vägen hem, är ju en liten bit att gå. Ringde hakim men han hade inte tid att prata så...typiskt.. men han jobbade så kan ju förstå.. va hemma strax efter 4 iallafall.. nästan bums i säng :) Sen ringe hakim inatt vid 5 när han kom hem.. guud va virrig jag var då, surrade om att jag hade ringt han, jag hade drömt nått jättekonstigt om mobilen innan. men piggnade till efter en liten stund :)


MEn ska lägga mig i soffan igen ja :P

hörs

Ovido - Quiz & Flashcards