Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 28 maj 2008 15:36



Vad dagvill jag är.. jag ska ju inte alls prova klänningen idag! det är ju imorrn :P haha!


Idag har det varit mösspåtagning.. kul^^ vi från timrå hörde inte när de ropa upp oss så ingen skrek... kul.. jättekul^^ men men blev övertalad till att festa ikväll. Kan nog bli kul :D men har inte råd egentligen, så blir inget drickande för min del.. man kanske bjuds på nått ;) hahah  


ska sova hemma hos baby iallafall :P hihi.



måste plugga lite.. pusspuss

Av Malin - 27 maj 2008 21:26



är mösspåatgning imorrn inne i Sundsvall så ska dit och ta på mig mössan.. efter det ta en sväng på stan innan jag ska iväg o prova min balklänning och sy upp den, den är för lång. Folkdans sen på kvällen.. är även mösspåtagningsfest.. hade vart kul att gå.. men har inte riktigt råd, ska på salsafest på Fredag. Sen kan jag inte vara med Habibi heller för han ska jobba då. Festen ska vara på stadshuset så han måste jobba.. så det här är sista natten vi kan sova tillsammans den här veckan... han ska sova hos nån linus torsdag till fredag för de ska bila ner till sthlm o kolla på Kiss. Kul för dom! :D  sen jobbar han på lördag och då är det marknad här i stan så ska nog gå omkring där med linnea efter att hon har jobbat klart :P hahah


men måste rusa.. baby ringde nyss o sa att jag skulle ta med någon film.. Panik! vet inte vad jag ska ta.. har svårt att bestämma mig.. så.. o måste snart åka till bussen..



pusspuss

Av Malin - 27 maj 2008 20:18



Fcik sluat lite tidigare från dansen idag så jag och hanna passade på att gå till skolan och sätta oss i bildsalen (vi skulle ha målat men färgerna som vi saknar har inte kommit än) Så hanna skulle måla lite och jag framkalla några bilder som jag har fotat i mörkrummet. Hanna kom in efter att tag i ville hjälpa till, och även hålla mig sällskap :P hihih



bilderna är tagna med min digitalkamera, men de bilderna jag framkalla är tagna med en systemkamera som vi fått låna av skolan.. men den är inte digital. Så tänk er dessa bilder fast i svartvitt .. så ser några av bilderna ut som jag har framkallat idag...


Såg att dessa bilder är bara knäppta med digitalkameran och inte med systemkameran.. men liknande bilder finns och de är knäppta med systemkameran.

Av Malin - 25 maj 2008 07:06



 säg inte att du ska ringa när du ändå inte gör det.... jag orkar inte gå omkring med falska förhoppningar. Visst ,jag hade kunnat ringt, men är det bara jag som saknar dig.. saknar du mig inte ens lite... ?



ska försöka sov en liten stund till.. får se om jag får nått svar på smset jag skicka.. för jag tänker inte ringa...du har sagt att du ska göra det så väntar tills du gör det.


natti

Av Malin - 24 maj 2008 21:01


det är vad jag har gjort. Har vart ute o övningskört lite med pappa :P Gick bra :D hihi. Sluta inte i bråk iallafall som det brukar göra ;)hahah!


ska göra nått så tråkigt som att plugga på en lördagkväll ja ^^ men ska titta på festivalen medans :P


måste rusa.. skriver sen :)



puss


miss my baby.. Call me now!

Av Malin - 24 maj 2008 20:56

 Lite bilder från mitt o hannas konstverk. Kom ihåg att vi inte e klara.. och dessa bilder togs i måndas.. vår första da :P


Av Malin - 24 maj 2008 17:21


Detta lakan sattes upp på skolan torsdagkväll. Visst är det snyggt? mycket snyggare än alla andras. Deras är vita med svart text! boooooooring


 ES3!!!

Av Malin - 24 maj 2008 17:13


Denna är till DIg Hanna :P

Ovido - Quiz & Flashcards