Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Malin - 9 augusti 2008 02:04


är så jobbigt att veta att jag gillar dig mer än vad du gillar mig.. eller vad vet jag.. men du kan ju inte säga det, det du har kunnat sagt förut.. så jag vet inte... Jag klarar inte ens en kväll med brudarna utan att jag känner mig nere.. vet inte vad jag ska göra.. som tur är så har dom fortfarande roligt även fast de följde med mig hem :)

Ringer du från en massa okända nummer så är det väl inte jag som ska behöva ringa upp när du har lovat att ringa snart.. vad är snart för dig? ja jag vet inte...  känns lite jobbigt att ringa nån jag inte vet vem jag kommer att hamna hos.. men dom var trevliga så.. det var ju bra.. men dig fick jag ju inte tag på..


jag vet att du fortfarande tänker men prata med mig! vi måste klara det tillsammans, inte bara dutan vi , vi som i ett förhållande. Det är väl det vi har? eller är i .. ett förhållande..

Jag vet att jag älskar dig så himla mycket.. men om du nu inte känner samma så säg det.. eller om du nu gör det så säg det med.. jag måste få höra det. Disatansiera dig inte.. visst du ska snart in i lumpen.. men är ju ingen ide att du tar avstånd  ifrån mig medan du samtidigt säger att du vill försöka...

Jag behöver ett svar, på vilken fråga. .jag vet inte.. på alla? Snälla prata med mig..

Jag älskar dig! okej?


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards