Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin - 30 oktober 2008 15:28

.. men orkar inte.. jag har inte orken till att skriva.. det har hänt så himla mkt sen jag skrev, jag vet, meeen har bara inte riktigt lust.. kanske senare ikväll.. nästa vecka.. lovar det dröjjer inte länge! :)


pusspuss<3

Av Malin - 24 oktober 2008 11:43

Tack Anna för att du vill jobba för mig imorrn!  :D

Av Malin - 21 oktober 2008 14:50

Sen man skrev här..


har inte orkat eller hunnit..är mkr med Hakim nu eftersom han åker på måndagmorgon..


Men ja vad har jag gjort..inte så mkt.. var på Oleary's igår med ett gäng o kollade på giffarna.. de förlorade.. :/


åkte hem till hakim o såg på halv sveenie todd.. hakim gillade den inte :P så får väl se slutet själv nån annan gång :) 


kom på att mamma fyller år imorrn. Shit pomfritt! Vad ska jag köpa?!? i have no idea.. Men ska ju snart åka in till Sundsvall o möta upp hakim där o gå lite på stan.. så får se om jag hittar nått... *hoppas* annars har jag en reservplan :) att ge hon nått från willow tree(en sån figur som Celina fick i doppresent)


ne nu ska jag ta mig en macka o sen gå ner till bussen.


pusspuss 

Av Malin - 19 oktober 2008 04:27

Satan!


Måste jobba nästa helg... okej kanske förstog det lite, det är löning,, men kom igen, sista helgen killen min är hemma innan han rycker in.. känns så jävla surt...men aa.. hakim måste ju förstå.. får väl åka till han på natten..


:'(


Aja kom typ nästan nyss hem, har hunnit tvätta av sminket o tryckt i mig några ostbågar :P ska nu hoppa i säng.. men många blandade känslor för det mesta



bröt (för er som är intresserad) min ena nagel idag på jobbet.. jobbigt! Men som tur var så vart den inte vass så fastnade inte i allt :P


ne slumra in är vad som gäller! Natti puss! :D



Av Malin - 18 oktober 2008 20:46



Jag vet inte varför, men dom bara faller ner...



han ringde ju till slut.. ett antal timmar sent... Kom med en massa ursäkter, men vill man så kan man...



men men.. måste ta mig samman, sminka mig o dra till jobbet..wiee...not

Av Malin - 18 oktober 2008 20:25

jaa... ska väl ta o  fixa mig för jobbet... vill inte...orkar inte..


bara att ta o vänta.. 



Av Malin - 18 oktober 2008 18:15

I don't know what say....over 24 hours...


Why? 

Av Malin - 18 oktober 2008 17:29

klev upp imorse o åkte iväg o dansa lite jazz. Som sagt skönt med TRÖTT!

Kände mig nästan bakis imorse när jag steg upp :P haha!


men härligt att röra på sig lite.. men svinkallt i danssalen!


Sitter nu o kollar på high school musical2 o käkar lite ostbågar :) mumma!



Kan ju säga att det gick riktigt bra för lisa! hon va nog piggare än mig :) hihi


Ovido - Quiz & Flashcards