Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Malin - 5 augusti 2008 22:32

 Hade 1 år igår. Vi sov jättelänge, eller jag steg först upp vid halv 10 för att springa över till blomaffären på andra sidan gatan :) hihi. trodde att han skulle vakna när jag steg upp men inte han inte.. han sov som en stock :) Men kröp ner till han nån halvtimme senare o han märkte inget :) sov några timmar till. Gick sen på Picknic ner till älven. Jättemysigt! satt där ett tag o bara kolla ut på vattnet o så :) åt jättegott! :D Sen satt vi mest o mös framför tv i soffan  :P myyyys!



Är hemma hos brorn min nuja.. han är ute o jobbar o kommer inte hem förrän om någon månad eller nått sånt.. o sen så är mammas bror o fru här o hälsar på så de har fått tagit mitt rum o jag brorsans lägenhet.. Lite  läskigt att sova här själv.. har aldrig sovit här...
Men hakim har lovat att jag får ringa till han.. eller lovat o lovat jag som sa att jag ringer om jag blir rädd :) haha!

ska bädda sängen o sen zappa lite på tvn.

Men somnar nog.. dansat sen kl15 till typ 20 så är rätt så trött :)

pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards