Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Malin - 1 augusti 2008 14:20


baby 1år på måndag.. kan du tänka dig..


min bara min
Malin <3 Hakim

4 augusti 2007




Av Malin - 1 augusti 2008 14:15

 Var min sista dag idag på Grönbackensförskola.. :/
har jobbat nu i 2 veckor, 3 timmar/dag. känns trist..

Har jobbat sommattant. Tagit emot varm mat och sen öst upp i skålar. sen diskat allt :P hihi. Städade lite första veckan men sen kom den ordinarie städarn så då behövde jag inte göra det någe mer.. Men kanske ska börja jobba med pappa o hjälpa han o måla på jobbet.. men dröjer nog nån vecka innan dess.. för chefen har semester just nu. Så bara till o vänta o se :)

Nu ska jag se på morden i midsomer o sen baka hallon/blåbärs paj när mamma kommer hem. Va ut o plockade bären för en liten stund sen :) Smaskigt :P

Ovido - Quiz & Flashcards