Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Malin - 8 augusti 2008 22:27


 

Lillgumman min fyller 20 idag :) !!!

så är i nån stor lägenhet mitt i Sundsvall!


Lovisa o rubiela är också här :) så blidde en liten tjejkväll skojj skojj! :D


Har saknat min mahandarin så himla mkt! Vilka minnen vi delar :D hihi.

Mahandarin kallar vi oss för att vi fick nått psyk på nån lektion o limmade ihop skalet från min mandarin till nån skulptur :) Haha! Ma står fär malin o Ha står för hanna.. Resten för manadarin :) Vi är så himla påhittiga! ;D  

love you!

har aldrig träffat Lovisa för men en riktigt härlig tjej :)


O rubiela vettu Go o glad kexchoklad :) eller som vi säger.. full o glad :) hahah!

Ne ska ta mitt vinglas o gå o shakea lite med de andra :)

soo long!

Av Malin - 8 augusti 2008 09:56

 Hakim kom igår :) sötingen läste så missade vart han skulle av så åkte inte till stan istället :P hihi. Var bara att hämta han :)

åkte o handlade lite o sen hem till mig. (brors lägenhet) Maria o Ida kom o hälsade på .. satt o kollade på harry potter fången från azkaban.. Hade för mig att jag hade sett den . . men ikke! Den var faktiskt bra.

Sen spelade vi lite Wii. Hur kul som helst! hahah :D :D  Jag är dock inte så bra.. men man kan ju öva :P Övning ger färdighet :)

Sen tog vi tjejer en promenad bort till ida först.. vi hade lite o prata om.. så det blev lite prat lite gråt o lite mer prat o så.. men det känns bra nu.

Nån timme senare kom jag tillbaka hem. då hade han börjat sett på Harry Potter och hemligheternas kammare.. :P Den är inte lika bra så jag låg i knäet hans o sov lite då o då :P hihi

somna inte förrän vid 5 imorse.. så är lite trött just nu.. så ska lägg amig i soffan nån timme innan jag börjar städa. *längtar*




Ovido - Quiz & Flashcards