Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Malin - 26 augusti 2008 22:44

Sitter nu i min ensamhet med ett glas vin i handen... på en tisdag?!?!


nemen har haft tjejmiddag här hemma. Ida åker ju till Egypten på lördag så vi träffades idag o umgicks lite granna :) trevligt! 


Jag och maria fixade maten medan ida o carro fick vänta :P hahah! 

vi bjöd på hemgjord potatisgratäng och lövbiffar fyllda med vitlöks och gräslöks ost :) Hur smarrigt som helst!   Och en massa sallad. Ida o Carro stod för vinet :P


men nu har de alla gått så nu är jag själv..  o hakim är hemma hos sig..

har ätit så mkt idag så känner mig tjock nu.. har beklagat mig för baby.. men måste verkligen börja träna på riktigt nu.. inte bara dansa utan en massa styrketräning o sånt skit.. o sluta med även snabbmat o chips.. men känner mig duktig som inte ätit godis sen strax innan midsommar..wie!




Gud måste bara berätta. Jag o Hakim lunchade påett fik I härnösand idag. Visst de har god mat, Lite dyrt! men okej..

Man blir ju lite less när det inte finns bestick, inga tallrikar man kan ta sallad på, inget smör till brödet m.m Men det värsta var att det var 2 som kom innan oss, de satt o väntade när vi beställde fick sin mat när jag o hakim hadeätit upp, 1 timme senare typ! de hann inte ens äta där, osa väl till ett X antal gånger. Men när de väl fick sin mat( i en låda att ta med) så bad de inte ens om ursäkt de som jobbade där! sa typ bara atck så mkt! bullshit! får nån vänta i nästan 1 timme så fan ber man om ursäkt o kanske bjuder på nått!


nä jag är besviken, lär ju inte äta där på ett tag nu, inte med hakim iallafall, han blev riktigt irriterad.! 


kan ju även berätta att det de väntade på var 2 toast.



 pratar medLollo nu på msn, Hon ska flytta till Östersund till helgen.. Vill komma bort jag med.. Har inte så mkt som håller mig kvar här egentligen,inte nu när nHakim snart rycker in i lumpen... Okej har ju mamma o pappa här o mina vänner, men inget jobb....



yaya, allt löser sig till slut! ska se på sex in the City nuja, göra lite sit-ups o sen sova. försöka iallafall.


pöss



Ovido - Quiz & Flashcards