Alla inlägg den 11 augusti 2008

:)

Av Malin - 11 augusti 2008 12:46


Ja nu sitter man här igen..

Lite kort om helgen.. Festade i fredas..(har nog redan skrivit om det)

bröllopp på lördan! var jättefint och jättekul! :D tack Anna :)

Vilodag igår.. Var hemma hos Anna o Fredrik. sov jättelänge.. o det första vi gjorde när vi vaknade var att beställa mat :P haha! mums med kebab ;) Såg på film.. The number 23.. Jag tyckte att den va bra faktiskt.. tyckte de andra med.. Sen tog vi alla en prommis ner till navet för jag o hakim skulle åka hem.. Väl hemma så såg vi på film :) harry poter och den flammande bägaren. Den va bra :D Så nästa film blir nästa harry potter filmen. Har snart sett dom alla :D haha!

Ska dansa ikväll vid halv 6.. blev inget igår för jag kunde inte mig hm.. gick typ inge bussar. o så behövde jag matcha 2 bussar, 1 till sörberge o 1 hem till härnösand.. inte lätt! Lättare idag..

Men ska väl se om jag får liv i hakim nu.. han vaknade rätt tidigt imorse så han är trött nu :P haha!


pussiluss

Ovido - Quiz & Flashcards