Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Malin - 20 augusti 2008 22:38

 Har suttit o fixat om på bloggen.. Tycker att det blev rätt snyggt!


Vad tycker ni?

Av Malin - 20 augusti 2008 21:44

fick en ny telefon av brorn min för inte så länge sen och nu har det börjat cp:a sig!! Sjukt frustrerande!! Vill bara gråta ( har redan det)  fjantigt - ja, men blir så sjukt less så jag vet inte var jag ska ta vägen!! Sitter här nu med min gamla Nokia3310, Men vad ska jag göra, måste ju ha en telefon..det är min andra telefonen som går sönder under typ 6 månader.... sjukt less... den första , okej jag råkade tappa den i asfalten, men en stöt.. den här jag har nu bara börja bete sig konstigt! Visst har väl kanske tappat den i bordet eller nått, men va fan!


orkar inte längre.. ska kolla lite på tv, försöka lugna ner mig lite.. skriver sen, kanske





Mitt bästa uttryck nuförtiden : BAJS!





Ovido - Quiz & Flashcards