Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Malin - 15 augusti 2008 23:33

NOT!

spelade nått spel idag på datorn som va på helskärm o sen när jag skulle lägga ner det så hittade jag inga fönster.. orkade inte bry mig mer om det..

men skulle sätta mig vid datorn efter att vi sett på film o hittade inte msn.. o internetrutan försvann ur bild när jag öppnade den.. var som om att den försvann utanför skärmen.. jättekonstigt.. frågade några polare men de kunde inte hjälpa förutom Javier, han kunde hjälpa mig han :) faast tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle göra. Är ju inte så haj på sånt här ja :P haha

Men tackar så mkt för hjälpen :D

Av Malin - 15 augusti 2008 23:16

 ta bort blod o tårar så har ni min dag.. eller kväll snarare.. lite blod kanske om man räknar med att Ida skar sig när hon skivade upp melon.

Såg på tennisen imorse.. 5 timmar höll dom på!! fatta att jag och hakim va sjukt less på slutet, hade sett hela o klart att man ville sealutet med. Men fick höra det på radion för mamo pap kom o hämta oss. Men Gud va skönt att Sverige vann! :D

nog om sport. :P

Dansade idag.. inte så mkt med mhodzi.. vi gick igenom det lite granna men inte så värst mkt, sen efter nån timme kom de andra, de som dansar afrikanskt. Var med lite o dansade med dom :P kul kul!


har berättat om internationellafesten som Vi ska dansa på.. det ska även den här gruppen göra..

Willson bestämde att jag också skulle vara med o dansa. skulle ju vara kul.. var första gången idag.. men det gick bra. en bra koreografi :P Ska be nån spela in på kameran så kan jag lägga in sen :) hihi.

Vi dansar något som kallas för gum boots (vet absolut inte hur det stavas..sorry :/ )  Man har ingen musik.. utan man har stövlar på sig o gör olika rytmiska steg o klappar på stövlarna o så. Väldigt coolt!
 (tack lisa för hjälpen med stavning)

sett på film med Maria o Ida, såg the waitress
helt okej.. inte riktigt som jag trodde men den var okej :)


är själv nu... gillar inte att hakim jobbar.. eller jo men att han jobbar så långt ifrån mig.. jag här i härnösand o han i sundsvall.. tycker fortfarande att det känns konstigt att sova här, så är så skönt när han är här o skyddar mig mot allt jag tror kan hända men aldrig kommer att ske.


Han är min riddare i blank rustning




Ovido - Quiz & Flashcards