Alla inlägg under april 2008

Av Malin - 30 april 2008 14:24


 Ska på Maskerad ikväll.. Åkte till älsklingen tidigt imorse och bad om hjälp :) det ska vara sjö-tema :) hihi.

jag är medbjuden på personalfest. vi ska äta på MS Medvind. Ska bli trevligt:D hihi.. ska fortsätta fixa mig lite innan vi ska åka in till stan :)

Av Malin - 29 april 2008 18:43



Dansade på Birsta idag med klassen. Gick rikitigt bra


Tråkigt att du inte kom. Skyll dig själv du missa nått bra :P


Efter så gick vi till McDonalds o käkade lite hamburgare och glass.  :P heheh



Ska på maskerad imorrn :) Sjötema. Vet inte riktigt vad jag ska ha.. Funderar på att färga en vit klänning blå och klä mig som havet.. ha lite vågit hår, näckrosor i håret och lite annat tjafs kanske :P 

Är det någon som har något annat förslag?


Ne städa lite nu kanske.. om jag orkar..



puss

Av Malin - 28 april 2008 18:19


den är imorrn, men redan igår så firades den på sundsvalls teater. med en massa olika dansare på scen så var det fullt ös i en timme. Min klass hade en dans som vi uppträdde med, Under Ytan av Camilla Sterner. Riktigt nice! vi var  näst sist så vi kunde sitta o kolla på nästan alla :D Alla var duktiga, några lite mindre duktiga och några super bra :D Kvällens konfrencer(?) Var Emma Mikaelsson :D KUNG!  ja, jag läste ju tyska i skolan men ska försöka mig på ett fransk namn" :P hahah hon är ju så söt den lilla bruden. Hon går i min klass fast teater ( för er som inte vet) hihi.


Imorrn är den rätta dagen, och då ska vi vara inne på Birsta City och dansa. Vi vet inte hur det ser ut, hur stor scenen är och så, och vilket underlag.. helt perfekt..! men vi brukar alltid lösa det även om det är dåligt.  Imorrn ska vi dansa It's to late med Åsa Högdal.



over!

Av Malin - 27 april 2008 01:23


hade bestämmt att ha en liten filmkväll ikväll några bruds från klassen :P Blidde jag, Malin E, Linnea, Emma och hennes kille Tony, Tove och Amanda(Malins lillasyrra). Jag och malin tog oss även fríheten att bjuda in en till. :P Mysteryman. ;) Fast det gjorde ju inget tyckte en viss person :P haha. *blink blink*


men innan han kom så han vi se på Lasse Åbergs Sällskapsresan, första filmen. Riktigt kul! Jag har sett den ett X antal gånger så kan den typ utantill så satt och så med i replikerna:) Malin tyckte det var lite småttirriterande :P (fast hon gjorde detsamma ibland) Jag försökte att inte göra det men det var sååå svårt!  Filmen var bra, märkte knappt när den tog slut, alla hade redan sett den så vi satt o flamsa en massa under filmen istället.


sen när vi utökade vår skara så såg vi på Hitta Nemo. Vi vann i röstningen, Malin ville inte se den så hon önskade att Nemo skulle dö (på låtsas, hoppas jag) så jag kastade lite godis på henne och vilket ledde till lite mer godis. Hon kommer att få leta godis ett tag i lägenheten hennes :D haha!


såg sen på en skräckis. Stay Alive! rätt bra faktiskt.. kändes som om att den var rätt kort..  jag vet inte jag.. men den var helt okej. satt och höll i min telefon, behövde nån att hålla handen och var nästan som om att hålla Hakim i handen. Har ju han som bild på skärmen...


Emma sötgumman sa att hon kunde köra hem mig och Linnea, annars så hade vi behövt att åka hem vid 22. Och det ville vi verkligen inte göra :D Så hon va så snäll att köra oss från Sörberge hem till Härnösand :P Självklart så får hon betalt, får se hur mycket hon vill ha ;) haha!


nee.. nu e jag faktiskt lite trött, får se om jag kan somna efter filmen, även fast jag inte tyckte att det var den läskigaste jag sett så är det ändå obehagligt att sova själv på övervåningen... får sätta på nån bra film som jag kan somna till :) hihi.


sweet dreams! 


LOVE YOU GIRLS!

Av Malin - 25 april 2008 21:13



Jag vill inte, men ibland så måste jag.. få mig inte att må dåligt, snälla.. jag mår sämre av det än vad jag kanske visar och säger..



Jag vill inte gå ifrån dig eller lämna dig, gör det inte så svårt för mig...



älskar ju dig Hakim


glöm aldrig det

Av Malin - 25 april 2008 21:01


 Edith Crepp i Talang till Tobbe


-Fryser du?


-För i mina tankar har du varit naken väldigt länge





Hahahh så klockrent!

Av Malin - 24 april 2008 22:18



Sov gott världen... det hade jag tänkt att göra iallafall

Av Malin - 24 april 2008 18:35


 .. Home edition.


Alltså kan knappt kolla på det ja.. antingen så gråter jag floder eller så försöker jag att inte göra det.. Ögonenn är aldrig torra efteråt.



rätt coolt att de åker omkring och hjälper folk sådär, men tänkt så många som de inte kan hjälpa.. Tänk hur många det är som har det svårt, hur många som har förlorat något de älskar, hela sitt hem.. går knappt att tänka sig..

 vet inte om jag hinner se slutet ... ska åka till syrran o hennes mamma och se p å film :D Förtrollad :)




puss


Miss my honey!

Ovido - Quiz & Flashcards