Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Malin - 19 augusti 2008 00:17


Tjoho!


har suttit o fixat lite grejer på min nya dator. Fick brorsans gamla bärbara när han köpte en ny. Jag har verkligen en väldigt snäll bror. ska verkligen inte klaga! gör det ibland, men men ,, alla bråkar väl med sina syskon, eller?

Har installerat msn, tog ett tag eftersom jag inte direkt är någon datanörd som kan sånt :P installerad fel först--nått jättegammalt skit men sen hittade jag rätt:) haha!




Har dansat idag :) Hade först Gum boots i typ1,5 timme. är jätte kul! men jobbigt!  Sen dansade vi Street till typ 9. Skönt att det är snart klart. Måste bara repa en massa, men det mesta sitter. Men fick lära mig nått nytt idag.. bara för att Willson är enda killen så ser det konstigt ut i början om han gör en sak o vi tjejer gör en annan.. så jag fick lära mig det han gör.. sa okej.. bara det inte blir massa snurrar på huvet eller nått sånt ;) haha! det blev bara en bakåt kullerbytta( tycker att de är läskiga, men måste man så ;) ) haha!


följde med Lisa o Willson hem sen, hyrde film, morgan påhlsson. skit kul jue! Åt bullar som Lisa bakat :D mumma! är så kul att vara med dom :) Även utanför dansen! vi har ju riktikgt kul på dansen med så :) heheh! :D




Men sitter nu ensam hemma hos brorn min (han är o jobbar några veckor till) kan sova hemma hos mam o pap, har ju inte direkt flyttat därifrån, men är ju bra o vänja sig vid att bo själv.. menär så tråkigt att vara själv.. saknar min hakim.. vill att han ska vara här, här hos mig. hihi :$




Pratade med syrran idag, hon låg med babyn sovandes på magen medan hos slökollade på tv :) hihi sött! saknar hon så! Men åker ner i slutet av månaden.


ska sussa.. måste ner på stan imorrn o köpa creme fraiche.. glömde säga till mamma att ta med den som vi har hemma.. men blir skönt med en liten prommis :) hihi.


men sov gott världen

Ovido - Quiz & Flashcards