Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Malin - 2 augusti 2008 22:07


Såg på Sing o long.. Linus wahlgren var med. Han ser ju bra ut han! tycker jag iallafall :) haha. Charmigt söt :) hihi

Sitter nu o pratar med Hannes på msn :) Vi pratar om att om han inte hade fått mitt nummer för 3 år sen av Elisabeth (en gemensam kompis) så hade inte vi känt varandra idag. Vi har aldrig träffats..han bor i göteborg o jag här så..  bara pratat i telefon o över internet.. men känns som om att jag känner han o han mig... var ett tag sen vi pratade nu.. lite tråkigt..så vi ska försöka hålla kontakten lite bättre :)




miss my baby tonight.. men han är ute o festar.. vet inte med vilka.. tobbe.. sen hörde jag en massa röster.. men hade lite svårt att urskilja dem ;) haha!


Tycker om dig så himla mycket..
vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Vill alltid bli omhållen av dig,
känna mig trygg i dina armar.
Jag älskar dig -v-




Jag känner mig som trötter nu.. så ska nog snartslå igång nån film att somna till :)

Av Malin - 2 augusti 2008 09:41

 Birsta här kommer jag! eller typ bauhaus (stavning?) får se om man får gå lite inne på birsta med :) hehe

Ovido - Quiz & Flashcards