Alla inlägg under december 2008

Av Malin - 4 december 2008 12:36

Ja jag vet har varit jätte dålig på det här ett tag nu. Men nu glömmer vi det gamla o blickar framåt! ska verkligen skärpa mig den här gången.


Känner mig på ett helt okej humör idag. Nyss ätit lunch. supergott! middagen sen igår. Jag o mamma slängde ihop lite grejer vi hade i kylen. Baconsås med en massa lök, röd, gul, purjo o vitlök :) megagott! o pasta såklart! :D


Har bakat pepparkakor nu till morgonen.. ska fortsätta o göra fler när jag skrivit klart här. 


När jag är klar med det så ska jag nog ta o gå ner till mitt rum o fortsätta måla. Har målat 3 väggar vita, 2lager :) Får se om det behövs ett till. Men ska måla lite annat innan jag bestämmer mig. Måste ta o skynda mig nu så jag kan lägga in nygolvet  börja ställa in mina saker. Ska bli skönt att få ordning på allt.

rensa bort det jag inte vill ha. har redan slängt en massa. Lär bli mer ;) haha! 


Ska träffa maria lite senare idag. Vi har ju en liten firre som fyller år imorrn :) 

Kom på nu när jag skrev det att hon kommer faktiskt hem idag. Ida.. hon har vart i Egypten. Har saknat na så!  Får se om vi hinner se hon nått idag. hon får ju inte se vad vi håller på med :P haha!



Ska se om jag hinner klämma in en prommenad idag. Skulle vilja fota lite en massa snö! Började snöa när jag bakade. Vilken stämmnning :)  Men beror på om det är en massa slask eller inte ..vill inte bli blööt o sjuk.


har ju dansföreställning på söndag. Jag o Lisa är med i 3 danser med bara en dans emellan varje så blir lite körigt, men en mhodzi klarar allt! :D  Eller hur Lisa? :P



hakim kommer hem imorrn. Vet inte om jag skulle klara sova utan han en natt till... Måste han vara borta så länge?



Ne nu väntar degen på mig den vill bli gummor o gubbar. bäst att sätta igång om jag ska hinna med mig.


pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards