Alla inlägg den 24 december 2008

Av Malin - 24 december 2008 16:54

Ja.. som väntat så kom vi inte iväg imorse...

Så blev till att fira julen hemma. Som vi brukar :P  Fast med mindre folk iår då..

Men det funkar. 


Pappa är dålig, kan inte påstå att jag mår så jävla prima heller.. Måste vila med jämna mellanrum :P O preics innan vi skulle äta så började mamma känna sig dålig..Bara brorsan kvar nu.. O han lär ju klara sig, som vanligt..! 


jaja nog om det.. 


Jag o mamma fick lov att handla lite mat, dagen till ära. :D 

Blev inte direkt traditionel julmat. Bara det allra viktigaste. Sill till pappa, köttbullar, leverpastej o äppelmos till brorsan, janssons till mamma, o ja.. inget till mig.. Men istället för potatis hade vi bakpotatis, o lite röror till det, och fetaost :) mumma! 


o nu är jag mätt..o magen.. ja.. den ska vi inte tala om.. ska lägga mig o vila en stund nu innan vi ska öppna paket :) 


skriver kanske senare.


Puss o god jul <3

Ovido - Quiz & Flashcards