Alla inlägg den 9 december 2008

Av Malin - 9 december 2008 20:54

de vita väggarna är nu klara :D haha sköööönt!


vill börja måla på den svarta väggen, men blir nog imorrn, innan jag träffar Sara för vår onsdagsfika :)


sen ska jag måla nått på den svarta väggen, nått mönster. Får se hur det blir :) 



Men ska se på film med mamma nu :D 


hihi mys

Av Malin - 9 december 2008 20:36

Herregud! kan inte säga så mkt mer, inte här iallafall..


men jag måste ju få välja själv.. 


o det finns ju telefoner o jag har ju ett nummer.. använd det ibland? vill liksom inte alltid bjuda in mig själv.. vill ju inte ni heller så varför ska jag göra det då..?


saknar min baby, därför jag har min bild med mig o hans tiger----------> 

Av Malin - 9 december 2008 11:17

Steg upp halv tidigt för att kolla på Top Model, som jag missade igår :P

Skulle ha börjat måla för en kvart sen, men tar det efter AF istället, för måste upp til boden och hämta lite spadar, och måste göra det medans det är ljust. Vet inte om dte är det när jag kommer hem strax efter 15. 


Ska även träffa Katarina en snabbis idag innan jag åker hem från stan.


Sen blir det måla av :P måste ta o bli klar nu :) 


ne ska ta o fixa mig nu o klä mig varmt, ska ut i snön o försöka ta mig till spadarna ;)



--------------------------------------------

Sara. Är så himla glad för din skull!     <3

Ovido - Quiz & Flashcards