Alla inlägg den 16 december 2008

Av Malin - 16 december 2008 21:55

Sötare tomte finns inte!


 

Av Malin - 16 december 2008 14:49

Om 2 dagar kommer min babe hem. Sen får han vara hemma i 2 veckor. mihi.

Längtar tills han kommer hem , men inte tills han måste åka igen... 


klarar inte att vara ifrån han... 

Av Malin - 16 december 2008 14:39

var på ams idag. Nån som pratade om byggbranchen. lyssnade lite sådär, hade mest lite småpanik över att ljustakens kransar inte var nertryckta helt! Satt en halvtimme o fundera på om jag skulle hä ner dom... men ville inte störa han som prata. Men så fort han var klar så hädde jag ner dom. Kändes lite bättre då. fast visste att det fanns en stake till.. men den fick vänta några minuter medans Anna pratade.  Vilken lättnad när alla var på plats :) hehe


Efter så gick jag in på Hm o handlade en julklapp till. En till pappa. Hoppas han blir glad :) 


Ska iväg till birsta snart så då ska jag införskaffa lite med julklappar :) 



Ovido - Quiz & Flashcards