Alla inlägg den 12 december 2008

Av Malin - 12 december 2008 19:56

IGÅR:

var hem till maria o busade lite med hennes nya katt. Joppe. Mullvadskatten! haha! varje gång jag säger hans namn tänker jag på barnprogrammet

"Rädda Joppe! Död eller levande!"

haha


Men hade der trevligt :) busade en massa med han o såg på film. The pacifier.


IDAG : 

Var jag som sagt barnvakt nån timme till celina. Sara var med o. Vi var på Rutiga duken o fikade. var många som kom fram till Celina o ville ge henne en massa komplimanger ;) hihi


Hon är ju urgullig! bara 5 månader :) Mosters älskling!  


Efter Emma klippt o färgat håret så gick vi hem till hennes mamma. Det var då inte lätt! mycket snö!


Dom var o ploga vägen här imorse, så nu har vi en väldigt hög kant nere vid backen.. inte bra.. vi sitter fast här hemma. O jag ska jobba ikväll.. blir taxin.. eller gå.. slutar det regna så kan jag gå :P är dyrt att åka taxi..:S 



Har nu skaffat mig en Bilddagbok. malindbeck.bilddagboken.se



Av Malin - 12 december 2008 09:39

Håkan har lekt med dammsugaren........ 18:24 -

 8 kommentarer

 Malin klockan 18:29 den 11 december

hahah håkan!

Håkan klockan 18:48 den 11 december

det är så skönt när det är klart...

 Malin klockan 18:59 den 11 december

kan jag tänka mig

Sara  klockan 19:04 den 11 december

Haha, Håkan du är då inte skygg du!

Mikael klockan 20:08 den 11 december

Vem sög o vem brummade =)

 Malin klockan 23:04 den 11 december

den ena är fan värre än den andre! haha

Sara klockan 00:00 den 12 december

Haha, jag håller med dig Malin!

Håkan klockan 07:16 den 12 december

tror jag måste ta fram den igen...dammsugaren alltså!!

Av Malin - 12 december 2008 09:31

skulle ha stigit upp tidigare.. meeen okrade inte :P haha! mrn steg upp strax före 9 iallafall. *stolt*

Tänkte gå ner till stan,men snö-regnar så mycket så tar bussen istället. Ska ju dra omkring på Celina i barnvagn medans Syrran min färgar håret så lite träning får jag ju ;) haha! 


ne nu ska jag snart till bussen o möta syrran! Har verkligen saknat henne! :) 


skriver mer när jag kommer hem igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards