Alla inlägg den 5 december 2008

Av Malin - 5 december 2008 16:17

Eller ja så stort är det inte men ser lite småkul ut :P har målat rätt mkt o så hänger jag jackor på helgerna så har tränat högerarmen (omedvetet) mer än den vänstra. Man ser skillnad. ser kul ut :P haha! måste ta o fixa till det innan det blir värre :P

har inte tänkt på det inann men upptäckte det för nån dag sen :) 


hoppa in i duschen ska jag ta o göra nu, eller snart o göra mig klar :) 



Iiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaa!


Känner du igen den här? ;) haha



Av Malin - 5 december 2008 15:17

Stod bara målning på programet idag. men blev rätt ändrat.. SOv för länge.. Vaknade vid 11. Inte bra! så börja inte måla förrän vi efter 12.. o kunde inte börja på en gång för det var så kallt nere i källaren. Hade glömt att slagit på elementet... Klantolle!


men måla en stund tills jag vart yr o la mig en stund o vila.. sen när jag skulle ner o måla igen så ringer hannes :)

Prata med han en stund o sen så blev klockan så mkt att det är ett program på tv jag vill se. 


men men .. hann måla lite iallafall. Men blir ett ryck nästa vecka!  Måste bli klar så jag kan lägga in golvet o flytta in :) mihi


Försov mig för jag kom hem sent igår.. runt 00.. 

skriver senare vad jag gjorde.. men blev iallafall grön som Shrek o luktade citron, Tur att det inte var tvärtom! ;P 


Firren fyller år idag :) hihi så jag o Tuss ska dit efter Tuss har slutat jobba o gratta na    :D  hoppas hon gillar det hon får, annars kan jag ta det :P haha



Min baby kommer hem idag :) mihi



ska käka nu o kolla på project runway :) 

Ovido - Quiz & Flashcards