Alla inlägg den 7 december 2008

Av Malin - 7 december 2008 21:48

ja då satt man här igen då..


har haft julshow idag. Gick helt okej. tråkigt att det blev  lite struligt bakom scen pga av olika saker men det löste sig till slut :P tråkigt för dom som fick fel ljus bara.. 


 Har dansat sen klockan 11 idag.. Somna inte förrän 5 imorse.. var mklt att göra på jobbet..blev struligt med kassan. Saknades en heldel pengar. men det löste sig till slut.. Line hade glömt att nollställa kassan på fredagen så vi fortsatte på hennes liksom.. Inte lite panik jag o Sara hade när vi märkte att det saknades pengar! Men skönt att vi hittade dom:P typ :)haha!


Tack för en trevlig kväll Sara! Glad att få jobba med dig :) <3


------------

sov hos hakim natten till lördag..hann inte ses nått på lördagen hade mkt på förmiddagen o han på eftermiddagen.. hann ionte träffas nått idag heller.. lite jobbigt att inte kunna få säga hej då till han.. ansikte mot ansikte..  han åkte när jag hade dansen så var lite jobbigt.. men försökte att satsa allt på dansen o tänka på han efteråt..


men som du sa i telefon, du kommer hem den 18 igen o det är inte långt dit...


Du är där nere, har ditt att tänka på, hittat en massa nya vänner, inte mkt fritid, eller tid överhuvudtaget till att tänka på mig..

själv så har jag inte jobb(förutom på helger, o vilket jobb det är sen då)inte en massa vänner, jag har en massa fritid. Det enda jag gör på dagarna, eller försöker att göra är att måla mitt rum. Kan ju påstå att det ger mkt tid till att tänka. o vad tänker jag på.. jo dig! 


men jag vill verkligen inte att du kommer hem(klart att jag vill det!) men jag vet att du vill vara där, så då vill jag det med :) jag älskar ju dig<3

 


ska fortätta se på film nu.. skriver kanske sen.. 


so long!




kul att ni hör av er....

Ovido - Quiz & Flashcards