Alla inlägg den 8 december 2008

Av Malin - 8 december 2008 22:02

Är så himla trött.. Tänkte att jag skulle stiga upp imorse o måla lite innan jag skulle till Af. Blev inte så.

drömde massa olika mardrömmar inatt.. så blev inte mkt sova, inte heller natten till söndag heller.. Så behövde nog sova. Men somna när jag kom hem med.. o skulle lätt kunna somna nu..


ska lägga mig o se på film så lär jag somna :P



har lite svårare nu att sova på kvällarna när inte hakim är här.. Är liksom van vid att ha han vid min sida. <3

<3

Av Malin - 8 december 2008 21:47

var in o kollade på Saras blogg.. då har hon skrivit en dikt till mig! min lilla sötboll :)


Men kan ju säga att jag känner detsamma som henne. Är så himla glad att hon har kommit in i mitt liv just nu. behöver verkligen henne :)


Sara du är en riktig klippa! Finns alltid där när jag behöver dig.

Kan inte fatta att vi är så lika varandra, finns inte många som du..





Av Malin - 8 december 2008 20:33

tycker den här är så söt:P

Av Malin - 8 december 2008 19:25

Skulle vilja ha en ny profilbild.. hittar ingen jag riktigt vill ha.. vill ha nån vintrig.. så får gå ut i snön o fixa imorrn :P mihi

Ovido - Quiz & Flashcards