Alla inlägg den 13 december 2008

Av Malin - 13 december 2008 16:06

Glömde skriva om en grej som hände igår. Vi hade stängt men så var det 2 killar kvar.. jag var ena killens sista minuten ragg.. haha! han stog o snacka på han.. hehe

Sjukt kul! han är där ganska ofta. Även känd av oss i garderoben för kondom jackan.  ;) han hade tappat bort lappen o sa att han hade 2 kondomer i vänstra fickan, mycket rätt så hitta vi 2 kondomer i jackan ;P hahah!


men det roliga var att jag, syrran, kussen o celina var till sundsvall idag. åt på Subway. Bakom oss i kön  står grabbarna sen igår ;) haha! 


ne är trött nu så ska lägga mig o kolla på "Göta kanal eller Vem drog ur proppen." 


natti puss

Av Malin - 13 december 2008 10:15

Sara kom o hämtade mig o körde mig till jobbet.. hon tyckte synd om mig :P


väl på jobbet så gick det väl bra. inte så många som var där. men sara satt med mig o höll mig sällskap  :D tack! 


stämde i kassan på slutet! wiiieee


Ne ska käka frulle nu.. kussen är här så har inte tid att skriva :P 

Ovido - Quiz & Flashcards