Alla inlägg den 30 december 2008

Av Malin - 30 december 2008 17:54

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev nu.. Men har varit sjuk och så har jag jobbat så har bara inte orkat..

men Ida har "tjatat" lite så lika bra att ta sig lite tiid till att skriva. kankse inte blir så mycket vettigt, men jag skriver ju iallfall. Tanken som räknas :)



hade en helt okej jul,trots att vi var sjuka hela bunten.


Jobbade på juldagen. MYCKET att göra. Himlans va folk det var. Och så hade jag inte Sara där som stöd. Men hon hjälpte genom att messa med mig, när jag hade tid :)

Men hade hjälp av 2 hockeygrabbar. Det var bra det. Dom var duktiga. sprang som tokar och hängde jackor :) 

Fick ihop många timmar :)


jobbade även annandagen. Inte lika mycket folk... vi stängde redan klockan 1 :P haha!


o sen var det ju lördag så jobbade då med :P Då var folket tillbaka igen :D 

Och så hade jag Sara vid min sida :) hihi


Lördagen jag jobbade innan jag blev sjuk så var det en kille som var hur jobbig som helst. Han trodde att han hade hängt in en jacka o va in o skulle riva i alla jackor för att hitta sin. Stod o skällde på han o sa åt han att stå still o vänta så får han snart komma in o kolla.Det hjälpte liksom inte att han var o rev i allt liksom o bara var i vägen.

Men tror att han insåg att han inte hade någon jacka, för han försvann..


Men även han kom tillbaka i lördags. Han bad om ursäkt för hur han hade betett sig :) Skönt att få sig en ursäkt. Ursäkten godtages verkligen! :D


ne nu ska jag lägga mig.. börjar få ont i huvudet.. 



skriver senare.. 



puss

Ovido - Quiz & Flashcards