Direktlänk till inlägg 23 december 2008

helgen som var

Av Malin - 23 december 2008 18:08

Har varit dålig på att skriva, men ni kommer att få veta orsaken snart..


Fredag.

En massa bra saker hände!
Jag var ledig! :D
Anna kom hem från Norge

Skulle umgås med Sara o henne hela  kvällen :) 

Vi hade det riktigt trevligt

Ligger bilder på min bilddagbok.


Vi var ner till svenssons en stund. Vilket drag -NOT.. blev väl lite bättre, men ingen höjdare precis :P Skulle få skjuts av Erik hem, men tror att han glömde mig.. Så fick Nicke att få lite dåligt samvete när jag sa att jag nu måste gå hem, i mörkret själv, bland våldtäktsmän o kusliga personer.. han var nära på att köra hem mig, men fick skjuts av Ante o hans polare. Tackar! 


Lördag.

Minns inte vad jag gjorde lördag dag...hmm?

Men jobbade på kvällen iallafall. Med Tove, Saras syrra :) trevligt tjej det där :) 

Det gick bra, Mycket folk. Fast mindre än vad vi trodde eftersom Line hade glömt att nollställamaskinen- Igen..

Så när vi skulle räkna pengarna så stämde det inte.. Men visste vart jag skulle leta efter felet så det löste sig ganska fort..


Fick åka hem med Danne(vakten) Kom i säng vid halv 5, surra med Sara om allt o inget i typ en timme :P haha!

sov 40 miuter,sen upp o spy... 

jepp Magsjukan var kommen.. Jävlar! 

råka väcka mamma.. runt halv 7.. Så hon fick pyssla om mig lite.. bädda åt mig uppe o så, fixa vatten. går inte in på detaljer, men fick inte behålla mycket som jag fick i mig, typ inget.. :/


låg hela söndagen. Orkade inte göra nått.. Låg typ hela dagen igår med, blev slut för minsta lilla. Men igår fick jag behålla maten iallafall.

 Skönt!


Men jag och Hakim skulle ha firat lilla julafton o söndags men han ville inte komma.. och det förstår jag. jag skulle inte ha åkt till han om han var magsjuk. så vi får fira efter jul.


ska vila en stund nu.. sen skriva lite mer..



pussen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 mars 2009 18:44

har bytt bloggställe.   nu hittar ni mig på www.mlindbeck.blogg.se ...

Av Malin - 2 mars 2009 18:12

Blir ingen träning idag ju! Är ju sportlov. dah!   så ska hem till Ida istället o träffa henne, Maria o Karro :) men för att palla det så ska jag vila en stund nu.. har ont i huvudet..så ska vila bort det lite           Jag fattar inte ju mer jag fu...

Av Malin - 2 mars 2009 10:37

Birsta med brorsan o pappa idag. Får se vad jag kommer hem med :)   Dans ikväll! ska bli så sjukt skönt och röra på sig lite. Måste få bort lite fett o få lite bättre kondis ;)   ne ska dra om typ 40 minuter o sitter bara i underkläder just nu så har...

Av Malin - 1 mars 2009 22:29

        Jag ska försöka att släppa dig, men det känns som om att något saknas.. ...

Av Malin - 28 februari 2009 17:25

Det är fan inte rättvist. Men vad är det då?   ska jag sluta vara så självisk o säga åt han o glömma mig. Även fast jag inte vill men att det vore lättast för han... var ju det som var tanken från början, att sluta tänka på mig..   ska jag sluta sä...

Ovido - Quiz & Flashcards