Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

nu var det ett tag sen..

Av Malin - 21 oktober 2008 14:50

Sen man skrev här..


har inte orkat eller hunnit..är mkr med Hakim nu eftersom han åker på måndagmorgon..


Men ja vad har jag gjort..inte så mkt.. var på Oleary's igår med ett gäng o kollade på giffarna.. de förlorade.. :/


åkte hem till hakim o såg på halv sveenie todd.. hakim gillade den inte :P så får väl se slutet själv nån annan gång :) 


kom på att mamma fyller år imorrn. Shit pomfritt! Vad ska jag köpa?!? i have no idea.. Men ska ju snart åka in till Sundsvall o möta upp hakim där o gå lite på stan.. så får se om jag hittar nått... *hoppas* annars har jag en reservplan :) att ge hon nått från willow tree(en sån figur som Celina fick i doppresent)


ne nu ska jag ta mig en macka o sen gå ner till bussen.


pusspuss 

 
 
kamilla

kamilla

28 oktober 2008 15:42

m är verkligen frustrerande att se sina barn må dåligt men nu vet jag iaf varför på ett ungefär och det handlar om att min son e arg på mig för att jag lämnar bort honom varannan vecka. så nu måste jag ta det här samtelet med hans pappa coh om han inte går med på att prova att ha barnen varannan helg i stället så barnen slipper pendla så mycket såmåste jag gåtill familjerätten och be om hjälp för att få en chans att prova detta under ett tag för att se om barnen mårbättre av det. Blir det ingen skillnad så byter vi tillbaka till varannan vecka igen.

http://finnsanglar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 mars 2009 18:44

har bytt bloggställe.   nu hittar ni mig på www.mlindbeck.blogg.se ...

Av Malin - 2 mars 2009 18:12

Blir ingen träning idag ju! Är ju sportlov. dah!   så ska hem till Ida istället o träffa henne, Maria o Karro :) men för att palla det så ska jag vila en stund nu.. har ont i huvudet..så ska vila bort det lite           Jag fattar inte ju mer jag fu...

Av Malin - 2 mars 2009 10:37

Birsta med brorsan o pappa idag. Får se vad jag kommer hem med :)   Dans ikväll! ska bli så sjukt skönt och röra på sig lite. Måste få bort lite fett o få lite bättre kondis ;)   ne ska dra om typ 40 minuter o sitter bara i underkläder just nu så har...

Av Malin - 1 mars 2009 22:29

        Jag ska försöka att släppa dig, men det känns som om att något saknas.. ...

Av Malin - 28 februari 2009 17:25

Det är fan inte rättvist. Men vad är det då?   ska jag sluta vara så självisk o säga åt han o glömma mig. Även fast jag inte vill men att det vore lättast för han... var ju det som var tanken från början, att sluta tänka på mig..   ska jag sluta sä...

Ovido - Quiz & Flashcards