Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Malin - 16 oktober 2008 18:43

... Var till ISS o lämnade in min CV. De sa att de redan tillsatt tjänsten, vilket jag tycker är lite konstigt eftersom den fortfarande ligger ute å arbetsförmedlingen... sista dag att anmäla sig var typ den 24.. är ju några dagar dit.. men jaja..


fikade med Anna :D

Satte oss på rutiga duken. Skönt att komma ifrån regnet.. gott med fika synd dock att jag inte fick min varma choklad som jag ville ha.. det förstörde lite. Men vi satt väl där o surra i typ 2 timmar. Myys :P 


Ätit taco idag... riktigt mätt nu..


jag o maria funderade på att gå på bio, men filmen vi ville se har slutat gått här i härnösand... den går i sundsvall.. men vid 21.. va får se vad det blir..


ska se slutet på nvis  o vänta på att maria hör av sig.. får se vad som det annars bllir för skoj jag hittar på... :P


pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards