Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Malin - 3 oktober 2008 11:33

..av en massage.. har börjat få ont i ryggen igen... får at o kolla upp nån som jag kan ringa till..

Det är ju så skönt efteråt. När allt det onda är borta


Av Malin - 3 oktober 2008 11:27

Var på jobbintervju igår.. han sa att han skulle ringa till veckan så kanske jag skulle jobba till helgen som kommer.. men han ringde igår efter maten o sa att jag behövdes idag :) Så ikväll ska jag jobba i garderoben på Svenssons. De har invigning ikväll:) Vet att jag ska dit till 17, sen vet jag inte så mkt mer :) haha! men det kommer att gå bra :)


Men skulle till LIsa på tjejkväll så var ju tråkigt att jag missar det..


Nu sitter hakim på planet till Tunisien..saknar han redan, han saknar mig med.. han är borta en vecka tänk sen när han rycker in... Men det kommer att gå bra. Bara jag får jobba en massa så jag har tankarna på nått annat med. men lär ju tänka en hel del på han :$


pusspuss




Ovido - Quiz & Flashcards