Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Malin - 18 oktober 2008 20:46



Jag vet inte varför, men dom bara faller ner...



han ringde ju till slut.. ett antal timmar sent... Kom med en massa ursäkter, men vill man så kan man...



men men.. måste ta mig samman, sminka mig o dra till jobbet..wiee...not

Av Malin - 18 oktober 2008 20:25

jaa... ska väl ta o  fixa mig för jobbet... vill inte...orkar inte..


bara att ta o vänta.. 



Av Malin - 18 oktober 2008 18:15

I don't know what say....over 24 hours...


Why? 

Av Malin - 18 oktober 2008 17:29

klev upp imorse o åkte iväg o dansa lite jazz. Som sagt skönt med TRÖTT!

Kände mig nästan bakis imorse när jag steg upp :P haha!


men härligt att röra på sig lite.. men svinkallt i danssalen!


Sitter nu o kollar på high school musical2 o käkar lite ostbågar :) mumma!



Kan ju säga att det gick riktigt bra för lisa! hon va nog piggare än mig :) hihi


Av Malin - 18 oktober 2008 14:13

SÄNGEN!!

Av Malin - 18 oktober 2008 03:19

Äntligen hemma efter en lång kväll.


gick bra att jobba själv, lite tråkigt dock att inte ha nån att prata med.. men sa det till de som var på nedervåningen så var nån som kom upp o surra lite ett tag innan deras jobba väntade :) tack!  


Dricks på 20 kronor :) tack till Melete!


Bra Lisa att du har skaffat en man som kan sy :P

haha med dina niceiga dancemoves ;)


kvällen/natten har varit bra. Får se hur det blir imorrn. Carro jobbar med mig då. Skönt! Det går inte att jobba själv på en lördag


Fortsätt sov gott! :D ska lägga ner huvudet o sussa några timmar. 

Jazz imorrn vid 11 ;) längtar^^ ne men ska bli skönt att röra lite på sig, trött men skönt. Får se hur det går för Lisa  :P Love<3


 Kvällens låt:

Just dance - Lady Gaga


Ovido - Quiz & Flashcards