Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Malin - 6 oktober 2008 21:26

har varit o dansat idag :) skojjigt!


var ju inte där förra måndan så hade lite att ta igen liksom.. men känns som om att det gick bra ändå :P


följde sen med Lisa o Willson hem till dom o umgicks lite innan pappa ringde o hämtade mig.. 


o nu sitter jag här...  kollandes på 2½men o har väl inget speciellt att skriva om.. handleden är okej.. hade den tejpad när jag dansade så det kändes bra :) 


ska kolla runt lite på internet o se om jag hittar nått kul.. Nått tips?


skriver kanske nått sen innan jag slumrar in 


pusshej

Av Malin - 6 oktober 2008 17:04

Det blir dop i helgen för den här lilla plutten :) Celina Asta Kristina Antonsson

Av Malin - 6 oktober 2008 16:01

när man är ifrån en person så inser man hur mycket man verkligen älskar den personen.  

Ovido - Quiz & Flashcards