Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Malin - 4 oktober 2008 16:40

har äntligen fått tillbaka min telefon! yeeees! Känns skönt, dock var inget kvar.. trodde jag .. men jag kollade på minneskortet o där fanns det lite bilder o musik :) wiiie! Känns kul att ha tillbaka den,, har saknat den lite :P mihihi




Börjar jobba 21.30 ikväll.. så ska ta o sova en stund nu... sov inte så mkt inatt.. vakna bara nån timme efter att jag somnat o låg o skaka.. frös som ett as.. så på med extra täcket o överkastet.. o ligga i fosterställning :P hahah!


men ska kolla på lite topmodel o sen Kalle Anka! :D o somna :P 



Av Malin - 4 oktober 2008 10:55


 


Jobbade över 9 timmar igår. Jobbigt men dock så roligt!lite halv ont i fötterna idag bara


har inte tid att skriva så mkt ska till birsta, OnOff o hämta min mobil! wiiie! Hoppas att den gick att laga :)


men jobbar ikväll med.. ska ringa Nicklas lite senare idag o påminna han om att han måste växla 20 o berätta när jag ska börja jobba. Han behövde lite betänketid på sig :P hah!


är ett riktigt roligt gäng jag jobbar med.. känner de inte så mkt men verkar bra :) Anna är jättetrevlig. Hon stod i garderoben medmig, även ikväll :)


Ne nu måste jag verkligen skynda mig.. mamma o pappa kommer snart hem..bisrta först sen sundsvall  på nån mässa :P  

Ovido - Quiz & Flashcards