Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Malin - 17 oktober 2008 18:18

Jag o Maria åkte till sundsvall igår o kollade på Patrik 1.5 Hur skön som helst!

Fast lite oklart på vissa ställen men den var bra ändå!


vi var så sugna på att se den o den har slutat gå här i härnösand så blev att vi åkte till Sundsvall :D hehe! Myyys

Av Malin - 17 oktober 2008 16:39

Jaha... om hmm... 9 dagar åker hakim ner till sthlm för att göra lumpen..i 11 månader.. känns jobbigt. Visst han får väl komma hem ibland, men jaa...

vi får väl se hur det går....

 jag kommer att sakna han iallafall.. får ju bara hoppas att han saknar mig nått...


---------------------------------------


Jag vägde mig nyss... har gått ner ett kilo till.. utan att jag har tänkt på det så det var skönt. Nu är det inte många kvar tills jag är nöjd med vikten, sen så är det ju kroppen med.. men nu när hakim rycker in så ska jag ta tag i mig själv o fixa till lite :) fixa kroppen, vikten o håret... håret ska bli ljusare...


----------------------------------------

 Fick just reda på att jobbar själv ikväll.. kul.. hopas det inte kommer alltför många samtidigt..


------------------------------------------

du måste visa att du vill

säga till mig att du vill

Ovido - Quiz & Flashcards