Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin - 11 oktober 2008 03:05

nyss hemkommen från jobbet...


lite trött o hungrig :P .. men ska sova nu.. på toa o tvätta av sminket sen är jag redo för att sova...


Hoppas ni sover gott där ute i värlsen! :D

nattinatti

Av Malin - 10 oktober 2008 15:48

Ja jag fick ha min söting i 6 dagar innan jag fick lov att lämna in den IGEN på lagning för nått jag inte rikgtigt vet...


Pratar om min mobil.. var o hämtade den i lördags, redan på kvällen så blinka den till en snabbis. Som den gjorde innan jag fick lämna in den förra gången.. :/ 

batteriet måste laddas varje natt annars dör mobilen, den blinkar till(fortfarande) kameran funkar inte, den står i standby.! ganska många  fel på en telefon som har varit inne på lagning en gång.


3 veckor tar det innan jag får tillbaka den den här gången med..


så har min gamla Nokia 3310 nu igen..


blir så sjukt less!


Sen om de inte hittar nått fel så måste jag betala 400 kronor för att de har tittat påden. Helvete heller att jag tänker betala. Jag vet ju att det måste vara nått fel på den.


Jamen ska sova en stund nu, Halvt kolla på top model :).. jobba ikväll :)


zzZzzzzZZzzzzzZzz



Sorry lisa för ordvalet. Har nu bytt rubrik :)

Av Malin - 9 oktober 2008 19:39

Är mkt lättare än man tror. det första man behöver är:


Sen måste man ju ha en present:


Sen vips så är det klart! :D :


 

Av Malin - 9 oktober 2008 19:13



 FÖRE:





 



EFTER:



 


 



 Sådär. Nu hittar mina sina grejer igen :P haha!



Käka nu :)

Av Malin - 9 oktober 2008 18:09

Ska ju byta rum med mamma o pappa så håller på att städa på rummet. Plus att Maria är påväg hit. Ska lägga in före o efter bilder snart. Ni ska se vilken skillnad. Har inte orkat städa alltför mkt eftersom det ska snart flyttas till ett annat rum.


men jag låter bilderna tala för sig själv sen...



Har annars varit till Sundsvall idag o gått på stan o lunchat med Rubiela. Det tog ett tag innan vi bestämde oss, men det blev till slut kebab :) mumma!


pratade en massa med syrran :) hihi. Dop på lördag. Just det! måste slå in paketet med ja :P Kan lägga ut bild på det med :)


guardian angel 


pusspuss

Av Malin - 8 oktober 2008 21:18

Lyssnar jag ofta på när du sjunger.. Har ju dock bara en låt på datorn.. men youtube finns jue :P Finns ju 2 versioner av den här.. men tar den här,den "riktiga" Men gillar den andra med(nästan lite mer), han ser lite ovårdad ut ;) hihi o så sjunger han den inte likadant. Så ta en titt på youtube o lyssna på dom :)

Det är brorsans hans som spelar brevid


Av Malin - 8 oktober 2008 20:03

sitter o kollar på Bonde söker fru :) Är nästan lite sugen på kladdis.. men det är ju inte nyttigt direkt o inge vidare bra om man försöker gå ner i vikt. Men det är ju förbannat gott :P hihi. Får se vad det blir. Har ju lite riskaka kvar.. blir kasnke det ist :P


Har haft barndansen idag. Det gick bra. De var snälla idag :P hehe^^


Har ongt i nacken o rygg så ska kolla om det finns npn bra massör i närheten som inte är alltför dyr.


måste även imorrn ringa till Nicklas för att kolla om jag jobbar till helgen eller inte. Skulle vara kul o jobba :)


ne ska se om jag ska baka eller inte.. svårt val..



hör av mig


puss

Av Malin - 8 oktober 2008 14:40

Har städat klart hos brorsan nu. Tog en prommis ner till stan o köpte riskaka o keso :P hihi mumma. ska kolla lite på tv innan pappa kommer o hämtar mig :)

så ska mya ner mig i soffan :)  skriver sen när jag är hemma :)

pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards