Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Malin - 13 oktober 2008 16:59

Är middagen idag :)


Ska iväg o dansa till klockan 18 så hinner inte äta med mamma o pappa.. så tig o kokade lite mannagrynsgröt :) mumma1


Så sitter nu o äter den o zappar mellan extreme homemakeover o that 70's show :)


 Jobbadehelgen. inte så mkt folk på fredagen, men desto mer på lördan, typ 250 pers :P Kul men även lite jobbig! :D


åkte hem till hakim natten till söndag. Fick åka med Nicklas till sundsvall (hakim sov hos fredrik) åkte dit, men ingen kom o öppnade så ringde fredrik o då var de kvar på jobbet.. suck.. bara att traska ner :P kom i säng typ mellan 5 o 6 på morgonen.. vi sov ju rätt länge allihopa sen på söndagen :P


myste till film o massa snacks igår jag o hakim. Jag somna inte! okej bara på den tredje filmen.. men den har jag sett så det räknas inte.. det var väldigt sent vi började se den.. den va väl slut vid 3, halv 4



Arbetsförmedlingen idag. Nån timme sen drog jag hem o fikade lite:)



Men ska fixa mig för dans nu! Ska bli nå så jävulsk skönt att få röra på sig efter all gotta igår :P haha! 

Ovido - Quiz & Flashcards