Alla inlägg den 24 april 2008

Av Malin - 24 april 2008 22:18



Sov gott världen... det hade jag tänkt att göra iallafall

Av Malin - 24 april 2008 18:35


 .. Home edition.


Alltså kan knappt kolla på det ja.. antingen så gråter jag floder eller så försöker jag att inte göra det.. Ögonenn är aldrig torra efteråt.



rätt coolt att de åker omkring och hjälper folk sådär, men tänkt så många som de inte kan hjälpa.. Tänk hur många det är som har det svårt, hur många som har förlorat något de älskar, hela sitt hem.. går knappt att tänka sig..

 vet inte om jag hinner se slutet ... ska åka till syrran o hennes mamma och se p å film :D Förtrollad :)




puss


Miss my honey!

Av Malin - 24 april 2008 16:34


Idag påväg upp till sörberge norra för att vänta på bussen gick jag , LInnea och Malin in på Ica och köpte oss varsin glass. Jag passade på att köpa Cornetto citron. Väldigt god! Fräsch och god smak och den räcker ju ett tag. Citronsmaken höll sig hela vägen enda ner till chokladbottnen :P det enda som är negativt är att man blir lite tösrtig av choklad men det förstör verkligen inte glassens helhet utan jag tycker att den är helt perfekt :D


5 av 5 :)

Ovido - Quiz & Flashcards