Alla inlägg den 17 april 2008

Av Malin - 17 april 2008 20:32

Pappa sitter och tittar på tyngdlyftningen.. satte mig ner en stund. Hur kan man se ut sådär? låren är jättestora, sen kommer små knän, sen stora smalben och sen små fötter :P ser ju jättekul ut, men ändå läskigt tycker jag.. såg en som var 19 år. Undra hur mycket piller han har fått i sig? För jag menar sånna muskler kan man väl ändå inte få... eller? nån speciell taktik? Lär mig?! ;) Men samtidigt som jag blir lite äcklad så blir jag lite förbryllad över att man kan lyfta så tungd, såg en som nästan var med rumpan i marken men kom upp och klarade det. Så imponerad. :D


-----------------------------------------------------------------------------


Var så sugen på glass idag, men stog emot. Applåder till mig.


-----------------------------------------------------------------------------

Av Malin - 17 april 2008 19:08

åååh är så trött.. somna på skolan idag, slockna efter att jag ätit.. var så trött så la mig... fryser som ett as nu o somnar nästan när jag sitter här....  MEN kan inte sova mer nu.. eller lär ju lägga mig snart.. men ska packa litegrejer som jag måste ha med mig till dansen imorrn... ska prova jeans, leta fram nån vit tröja, lite svarta kläder.. ja, går nog fort så jag kan få lägga mig sen igen.. vet inte om jag kan hålla mig uppe...





Ovido - Quiz & Flashcards