Alla inlägg den 12 april 2008

Av Malin - 12 april 2008 21:52

 Mitt första blogginlägg.. eller aa.. har skrivit en massa på nightlife. www.nightlife.se/dansfjolla . men fick höra tt det inte är en "riktig" blogg. Så har nu tagit mig i kragen och fixat en.  Men det stora problemet nu är att jag inte vet vad jag ska skriva.. orkar inte komma på nått,, skrev imorse på nightlife att jag skulle åka fram och tillbaka till den stora huvudstaden idag, och det har jag gjort :P hahah. Flyttade åt syrran. Trevligt trevligt. Hon ska flytta ihop med killen sin i Årsta. Jättefin lägenhet :D


Blir en lugn kväll ikväll.. orkar inte göra något.. eller har väntat på att älsklingen ska ringa, han skulle ha gjort det innan han börja jobba och det var klockan21, så tror att han glömde det.. men men.. han kanske ringer senare. Saknar han så, vill ha han här bredvid mig och bara hålla om honom och gosa på han. Vill höra hans röst.. 
Tycker så himla mycket om dig Hakim









den som väntar på nått gott...







Ovido - Quiz & Flashcards