Alla inlägg den 19 april 2008

Av Malin - 19 april 2008 15:28

är trött i huvvet, men har vart på både birsta och inne i sundsvall idag, men som sagt så är jag trött så tänkte lägga mig en stund innan maten och sen en stund efter sen kanske jag kan skriva :P hahah




miss you allready!

Av Malin - 19 april 2008 09:02

Var och kollade på Raio X membros igår. Väldigt bra tycker jag att det var.. man kunde verkligen få sig en ide om hur det är i de brasilianska fängelserna, det var det det hela handlade om. Hade även fått med mig Hakim :P Tack så jätte mycket älskling för att du följde med :) Love<3

Men allstå vissa borde inte få gå och kolla på sånt här. hela första delen så fort dom hoppade och flög i marken(vilket jag tyckte va coolt) så skrattade några, man gör inte så! Herregud!


Innan vi åkte till teatern för att kolla så bjöd pappa på kinamat :D smarrigt och trevligt värre :P


Idag ska vi åka till birsta.. åker om typ 20 min så jag måste verkligen skynda mig!!! har bara duschat så måste lägga på några kol nu :P




pussar


Ovido - Quiz & Flashcards