Alla inlägg den 14 april 2008

Mys

Av Malin - 14 april 2008 23:04



Hoppas att ni alla tände ett ljus och satte i fönstret för Engla. Det var Malingumman som sa det till mig, så strax efter 21 tände jag ett ljus och lät det brinna där i fönstret.



Sitter hemma hos älsk nu. han kollar på nå sport på tv så jag passade på att skriva lite på min dansanalys, som ska bara klar imorn. Man är alltid ute i sån god tid :P passade även på att sätta mig här.
Älsklingen har lovat mig en massage och att han ska klia mig :) Han orkade inte komma och möta mig så han sa att vi kunde göra en deal, jag skulle gå själv så skulle han massera och klia mig. genast så kunde jag gå själv ;) Är i stort behov av en massage av ryggen, har väldigt ont, så ska bli skönt.

Av Malin - 14 april 2008 19:32

Dansade 2 timmar idag på skolan. Fan vad mycket vi han med. Hann att balettstången i början, lite nya övningar och så. Var ett tag sen vi hade balett så var skönt att ha det det, lite jobigt med fötterna bara ... men men jag klarar mig. Har inget val. Dansade sen igen alla danserna som vi har. Shit va duktiga vi var idag, va jättebra alltihopa. kändes skönt att det gick så bra. Är ju inte långt kvar nu.


ska ha gjort klart ett solo till imorrn, tror att jag har alla 8orna man ska ha.. måste kolla, men lite svårt att göra det inne på rummet... inte så stort. Även att när man som mest behöver det så funkar ddet inte att bränna.. så kan inte bränna ut låten jag ska ha heller. *suck*. Men har den på Ipoden :D Tur det. Har haft svårt att bestämma vilken låt jag ska ha, men tror att jag har bestämmt mig. Blir nog Supermen med 5 4 fighting. (Inte den rätta musikvideon.)

Ovido - Quiz & Flashcards