Alla inlägg den 13 april 2008

Av Malin - 13 april 2008 18:18

Gillar inte när jag har de här dagara.. när jag bara känner mig nere.. har kännt så nästan hela dagen, men mest nu på eftermiddagen.. börja nästan gråta när jag skulle välja nått att äta.. vi skulle äta pizza och salladen från det stället är inte så gott.. så tog en lightpizza.. åt typ inget.. känner mig bara tjock och ful just nu.. ska träna lite.. träna bort pizzan jag åt och sen ska jag till Hakim, så då får jag mig en liten promenad :) Sen har jag dans imorn. Skönt! Ska försöka att gå ner några kilon.. är det som tynger mig.. mamma tycker att jag ska byta p-piller för jag är så överdramatisk.. kanske är därför jag mår så här.. eller jag vet inte.. har mått såhär längre än vad jag har tagit p-pillerna.. jaja.. ska iallafall till älsklingn.. kanske känns bättre när jag väl kommit dit.



vet att du älsklar mig, men är svårt att fatta

när jag inte älskar mig själv....

Av Malin - 13 april 2008 16:47

Dansesteternas (jag bland annat) slutproduktion börjar närma sig med stormsteg.:) Ska bli så himla roligt! Det här har man sett fram emot i tre års tid. Och nu är det äntligen våran tur. Hoppas att det kommer att gå bra. Själv så är man skadad, rätt rejält, men det kommer nog att gå bra (förhoppningsvis). har skadat båda fötterna, vänsterfoten för över ett år sen. Vek foten fel när jag dansade så fick en ledbandsskada på två ledband, men det har börjat blivit bra nu. Har gått på behandling och så. FAN vad ont det gjorde, Han gnugga där det gjorde ont. Den högra gjorde jag illa bara för några veckor sen, missade ett trappsteg på Oscars i Sundsvall. Vi var på Studentfest. Jag var nykter när det hände, ville bara fylla i det. Men har inte varit till läkaren än.. tänkte vänta tills efter vår slutproduktion har varit.

Den förövrigt borde ni vekligen se dansföreställningen om ni är i närheten av Sundsvall V. 20.

Vi har premiär Tisdagen den 13 maj, sen Onsdag, Torsdag, Fredag och även på Lördag. Kom och kolla! Vi är jätteduktiga. Vi har börjat sätta upp affisher så du kanske ser den runtomkring sundsvalls trakten :). De flesta från klassen kommer utifrån :D


OUT OF TOUCH


Av Malin - 13 april 2008 11:58

Älsklingen ringde igår, eller aa imorse när han kom hem vid halv7. hihi. Blir alltid lika hlad när han ringer. Han jobbar som bartender på Stadshuset i Sundsvall, därför han kommer hem så sent.


Ja vad händer idag då?

Inte så mycket, vad jag vet nu iallafall. Ska på kalas hos Maria :D hihi.

fast lite pinsamt, jag är inte riktigt klar med henen present, men det får hon stå ut med. Som man säger, den som väntar på nått gott.. Resten vet ni.


Läste mitt hososkop på www.dagenshosroskop.se . Är Vattuman. Det stog såhär:

 Hälsofrågor står i blickpunkten. Det här är ett bra tillfälle att starta en diet eller att börja motionera.


Till och med horoskopet tycker att jag borde träna och gå ner i vikt. KAnske ska ta och göra det då, när det inte bara jag som tycker det, utan det står i stjärnorna med



ne nu kurrar magen så ska ta o äta något nyttigt och hälsosamt :D hehe.




Ovido - Quiz & Flashcards