Alla inlägg den 20 april 2008

Av Malin - 20 april 2008 18:01

dans imorrn på skolan :D


Hoppas alla är där så att ingen är hemma och solar! Och är man sjuk så kan man komma ändå.. det har vi bestämt. Man kommer även om man sjuk, fast inte om man har feber eller magsjuka får då vill vi ändå inte ha dom där :P, men orkar man vara ute så tror jag inte riktigt på att personen är sjuk.. Tyvärr! Om du nu ska vara hemma så se till att inte bli sedd..



Hoppas javier har kryat på.. han hade vist någe problem med halsmandlarna har jag för mi. Men jag o Emelie sa åt han att  krya på sig lite snabbt :P hihi.

Och hoppas att Emelies hand är bättre. Hon och Jave slog ihop med varandra så hårt att hon typ stuka handen o han börja blöda på armen för att han fick hennes naglar in i den.. Men vi håller tummarna på att det är bra!


Ingen har tid att vara sjuk nu eller skadad (kommer från rätt person) Freja o Nana har problem med knäna, jag mina fötter.. men men det är bara att bita ihop :D



Alla måste komma imorrn!!

Av Malin - 20 april 2008 16:46

ja var ju på Bisrta igår och köpte en studentklänning :D sen åkte vi in till Sundsvall där jag hyrde en balklänning.. Blir så himla förbannad på pappa ibland.. då sitter han och säger att jag ska skynda mig! fan heller att jag tänker ta en klänning jag inte vill ha.. ! Men då fattar inte min pappa det, utan han tänker bara på sig själv, på att få komma hem, inte på att jag ska gå på bal o vill ha en klänning jag trivs i!!!  :@!!!!



ja men iallafall hittade en klänning.. kände mig väl lite tvungen att ta den.. men men .. Den var fin. Mintgrön.


-------------------------


Hade övernattnig med mina folkdansbarn nu i helgen´:P Riktigt  skoj. Lekte lite och dansade en massa. Såg på film innan vi la oss :P Hade sedan en uppvisning idag och fika för släkten.  :D

 Alltid lika kul., för det uppskattas så av föräldrarna med :)


---------------------


ska åka till älsklingen ikväll.. ska se om det går någon tidigare buss. Saknar han! alltså jag kan inte vara ifrån han mer än några timmar(knappt det) vill antingen vara med han hela tiden eller prata med han i telefon :P


 --------------------------------


Kan förstå hur det är för Lisa och Willson. Hur mycket de saknar varandra., Hon är här och han i Zimbawe..Hoppas han kommer hem snart!  Likandant För Ida o Funky.. han bor i Egypten- Men Ida är där nu. Saknar henne med.. och Willson såklart!


jag tycker att det är jobbigt att hakim bor i sörberge.. undrar hur de känner sig då...man kan ju tänka sig.. det är inte lätt...


-------------------------------



Mat snart.. är lite småhungrig.. men mest ont i huvudet.. får lägga mig och vila innan maten..




Ovido - Quiz & Flashcards