Alla inlägg den 18 september 2008

...

Av Malin - 18 september 2008 22:27

Så jävla piss less just nu.. orkar inte tänka på det...men måste.. måste maila till halebop för att få ett nytt simkort för att nån har tagit min telefon o sen inte kan lämna tillbaka den! pallar inte..

alltid mig..


o är ju inte ens säkert att jag har nån telefon alls .. det är ju inte säkert att den som är på lagning kommer att funka.. orkar inte hoppas längre...




ska sova bort mina bekymmer o hoppas på att de är borta imorrn.. tvivlar på det, men ... 

Av Malin - 18 september 2008 20:59

 Snart kommer jag malin. Det blir bara färre och färre dagar.



saknar dig som fan gumman. Vi har så himla mycket prat att ta igen. Johan kommer inte stå ut med oss :P hehe

Av Malin - 18 september 2008 19:39

har ett par gamla jeans som bara ligger o väntar på att kastas, så har tänkt att sy om ett par till en väst. Så har idag börajt på mönstret :P hihi. Började kanske vid 13 efter typ 2 timmar så sket det sig så la ner det, men fortsatte igen efter maten så nu är mönstret klart. Klippa i jeansen sparar jag till imorrn :)

 ------------------------------------------------------------------------------


Blidde inge birsta idag.. orkade inte.. så måste ta det imorrn.. måste även fixa ett nytt kontantkort för lär ju inte se min telefon igen.. Satan!!! alla nummer, alla sms, alla pengar på kortet.. allt... känns så jävla surt! hoppas bara att när jag får tillbaka min andra telefon som är på lagning att allt är kvar på den annars vet jag inte vad jag gör.. Varför ska det alltid hända mig??!?! 





ne ska se på slutet av en film o sen blir det top model

Av Malin - 18 september 2008 10:45

är så hemskt har drömt samma sak nu 2 nätter i rad. att jag tappar mina tänder... de börjar med att 1 är lös o sen ploppar en massa ut bara... skit läskigt. Har drömt om det här förut med, men det var ett tag sen.. o nu 2 nätter efter varandra.. scary!


ne frulle som gäller. Ska åka till morfar o lämna nå tabletter till han o sen ta en promenix hem :) 


kanske ska åka till Birsta? måste till onoff.. yaya vi får se. magen kurrar :P



 
Ovido - Quiz & Flashcards