Alla inlägg den 10 september 2008

Av Malin - 10 september 2008 21:41

Lisa skickade en länk på ett forum till mig idag när jag kom hem från hakim. Hos sa åt mig att läsa allt... Fyfaan va irriterad jag blev efter bara några inlägg.

Det var en som hade startat ett ämne om Willson Phiri. Om att han skulle utvisas och att det stod så mkt i tidningarna om det o så... kan ju påpeka att det var inte snälla inlägg.. några,men inte många! Fattar inte hur folk är funtade ibland! Hur tänker de egenligen! kallar Willson för neger, apa o en massa andra saker. Lisa kallades för en hel del hon med! Fyfaan! är obehagligt att läsa om.. jag känner dem liksom. Så kan verkligen förstå att Lisa kände obehag! skrev att de ville att de båda skulle utvisas o så..


hoppas att inte Willson hittar den här sidan. Lisa hittade den av en slump när hon letade efter ett repotage..


Läste på sidan att man får skriva hur man vill, men det finns gränser. tydligen så är det inte några som kollar detta.. för jag tycker att de hade gått över gränsen för lääänge sen!



ne nu ska jag hoppa in i duschen o sen sussa :P hihi

Av Malin - 10 september 2008 14:58

Skulle ha gått till arbetsförmedlingen igår..! Mamma skickade ett mess imorse o sa att jag hade missat det.. jag trodde att det var nästa vecka... Så provade att ringa men hon va tillbaka efter 16 så får ringa lite senare :)



ska på stan nu med Syrran o Celina . Måste fixa mig lite!




pussen



Ovido - Quiz & Flashcards