Alla inlägg den 14 september 2008

Av Malin - 14 september 2008 17:12

 Ja.. sitter hemma hos hakim nu.. Han är o spelar innebandy :)  Lennart är på fotboll o Lotta sitter o stickar på socksockar :)

Kan berätta lite om igår..


åkte till Birsta och lämnade in  min telefon. hoppas att de kan fixa den :)

Va även in en snabbis på Birsta city för att köpa en klänning inne på H&M. Åkte sen in till stan o strosa runt där. Träffade Helene som bjöd med mig till Emma o Andreas lite senare på kvällen. Men innan det så skulle jag ju på kalas. Hakims Mormor fyllde 70 :) 

gick hem till fredrikför att hälsa på grabbarna, men ingen var där. Så fick sitta o vänta en timme på dem, för de hade kilat ner på stan utan att säga nått. Va lite småsur på hakim när de kom tillbaka :P haha! Frös som ett as! o v ahungrig. Kalaset skulle vara vid kl17, men efter ett tag vart det ändrade planer. Blev 17.30 Men när vi kom dit(ännu hungrigare) var detbara att vänta. Åt ganska sent, och mkt. Blir så när man är hungrig! allt var jättegott :) Men kan ju säga att hakim har en väldigt speciell släkt, det tycker nog även hela släkten :P haha!


hakim sjöng lite för mormon sin o sen begav jag o grabbarna oss ner till Emma o Andreas för lite lek :P haha! Lekte land o stad. Fredrik vann med 44 o jag kom 2a med 43 :/ men men är nöjd! :D Hakim gick o jobbade o vi andra fortsatte att leka. Spelade Twister, med andra or. och bara satt o surrade. Drog sen ner på stadshuset. 


Träffade AnnaPanna på vägen o Elin Pelin  :)  trevligt!


fullt ös på dansgolvet Erica var där! så vi dansade som några tokar vi :P 

 var en massa folk som man kände där :) jättekul!


men när det roliga var slut var det bara att sätta sig o vänta på att det skulle städas klart.  sen var dethemfärd o sängen som gällde :)


hela kvällen var superkul förutom att min mobil försvann. Det ringde på hakims telefon o så stod det att det var jag.. men jag satt o prata med erica ja o min telefon låg i väskan(trodde jag) 


ne det måste ha varit nån som tagit den o sen inett att de int eville ha den o ringt till hakim. men men.. får se när jag får tillbaka den. fattar inte ens att man vill ha den. Är en gammal  Nokia 3310. Inte en jag vill ha den :P haha! men vill ju ha alla nummer o så. så hoppas på det bästa :)



Ne ska zappa lite på tvn.. men vi hörs :d


pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards