Alla inlägg den 12 september 2008

Av Malin - 12 september 2008 20:45


Malin skickade lite bilder från förr... vilka minnen..



 

Saknar dig älsklingsgumman<3


Av Malin - 12 september 2008 18:48

hör du dåligt... kan du inte förstå

Av Malin - 12 september 2008 17:48

Va med Erica o Niklas i tisdags.. vi spelade först Cluedo :P jag vann :) hihi. men erica va nära! Sen såg vi på Hannibal rising. den var bra, men jag gillar inte blod... Klockan var mkt o Erica skulle upp tidigt dan efter. hon hade öppning på dagis så hon somnade i fotöljen, men strax efter så slumrade även Niklas in.




Jag som nästan alltid somnar när jag ser på film höll mig vaken under hela filmen :) YAY!

Av Malin - 12 september 2008 14:15

Så då var man hemma igen.


Efter en dag på stan.. 


vart ingen fika med linnea, får bli nån annan dag :) 

men gick till mamma på jobbet istället o hälsade på Elsa. Helenes 4 månaders baby :) hur söt som helst :) sen blidde det lunch med mamma, en snabbis påstan innan pappa kom o hämtade mig.Åktw hem till brorsan o hämtade lite grejerjag har råkat lämna där o så kvittot till min telefon. Så ska lämna in den imorrn :) hihi


men nu ska jag fixa med lite bilder från övernattningen o sen lägga in :) 

 o vänta på att hakim ska höra av sig, för jag gör det inte....




puss

Av Malin - 12 september 2008 09:24

fixade en ny tid hos arbetsförmedlingen så ska dit 10.30 Borde fixa mig o inte sitta här..


ska sen eventuellt fika med linnea o sen blir det lunch med mamma :D hihi^^


skriver mer sen

Ovido - Quiz & Flashcards