Alla inlägg den 2 september 2008

Av Malin - 2 september 2008 20:48

 Sitter o väntar på att baby ska komma.. men dröjjer enda till 22.30

längtar


funderar på om jag ska ta o hoppa in i duschen.. måste bara kolla så att det inte är nått bra på tv som jag kan sysselsätta mig med tills han kommer :)


ska nog gå ner o möta han, utan att han vet det :) hihi

Av Malin - 2 september 2008 20:37

Jag ska åka till malin, jag ska åka till malin, jag ska åka till malin :) hihi!


Har bokat tågbiljetter ner till Herrljung o så ska malin komma o hämta mig. Var billigast att ta natttåg(sittplats) men pappa envisades med att jag skulle ta sovvagn, så det blev det. ¤00 kroner dyrare dock, men mamma o pappa betalade. Jag har fan bra snälla föräldrar ja :)

Love them! <3


Så den 25 tar jag tåget ner till malin och åker hem den 29 :P Kommer att ha 5 dagar med na! :D:D:D:D:D:D Som jag längtar!


hihi!


har saknat min gumma så himla mkt! skönt att biljetten är bokat o kan ikke bokas om :)


Malin o jag. Ganska gammal bild. Ska tas en massa nya när jag åker ner :)

Ovido - Quiz & Flashcards