Alla inlägg under juli 2008

Av Malin - 16 juli 2008 16:47


Min underbara syrra ska föda imorgon, är det tänkt iallafall.. men det kan ju dra över. Hoppas inte! vill att det lilla knytet ska komma till världen nu. tänk va tråkigt att ligga inne i en mage i 9 månader :P hihi


Så glad för er skulle Emma o Simon o lillbäbisen såklart, när den nu kommer.


Det händer bra saker här i världen <3


älskar dig systra mi

Av Malin - 16 juli 2008 13:16


Prata med mig!


Vill höra din röst, se ditt namn på displayen på mobilen, vill hålla din hand, känna värmen från din kropp..


giva me an answer...soon..



tänker på dig när jag hör den här.. kommer du ihåg första gången vi träffades på riktigt.. du spelade den här på teatern.. jag minns

Av Malin - 15 juli 2008 21:11


Kom nyss hem fråm biosalongen. Var och såg Sex and the City med Maria


Den var bra :D men vi båda hade väldigt höga förväntningar så den var inte lika bra som vi trodde... Men grät gjorde jag(inte mkt), men mest för att jag tänkte på annat medans

Av Malin - 15 juli 2008 21:08


  Det måste ju vara det roligaste som finns :D haha!

Mamma va påväg in på rummet mitt när hon frågar om jag vill ha lite. Leendet räckte frånena örat till andra. Men det var inte vilka som helst, utan jättestora!



Av Malin - 14 juli 2008 23:16


Dansade med Mhodzi ikväll.. var skönt att röra lite på sig.. men det märktes att det var ett tag sen. Efteråt så kom Maria o plockade upp mig o Ida o så åkte vi hem till henne o slöade en stund.. kom typ nyss hem. :P haha


även när jag gör det bästa jag vet, dansar,

så kan jag inte lägga bort tankarna.


Men tack för att jag har er alla.. ni behövs.



kärlek till er all





Av Malin - 14 juli 2008 14:34


nu loggade du precis in på msn... vill skriva till dig. Hjärtat brukar alltid skutta till i kroppen när du loggar in(som även nu), fort som bara den så ploppar jag upp fönstret och skriver till dig.. men inte nu.. känns så konstigt.. jag vet att det inte är slut.. men en paus.. och att det inte behöver sluta med att det tar slut, men.... ......

vill prata med dig, vill hålla om dig, vill att allt ska vara som förut.. inte för att jag tror att du läser det här men.. Jag älskar dig. hoppas att du har förtått det vid det här laget! Vill inget hellre än att vara med dig, skratta med, busa med, bråka med dig.. Jag gillar allt med dig till och med när jag säger åt dig att sluta med nått jag inte gillar, jag gillar även det.. jag gillar när du kittlar mig fast jag inte vill... men men .. vad gör väl det nu..


jag saknar min andra del av mig...

Av Malin - 14 juli 2008 11:42


Jag gör det för din skull... Själv så tror jag inte på pausar.. det är bara som den jobbiga tiden innan döden..man bara går och väntar på att allt ska ta slut..


Du vet att jag har bestämt mig, jag vill.. det kommer att funka.. men nu hänger allt på dig..hur du känner...


så för min del är det bara till att vänta.. gå och vara nervös för vad du kommer att säga


jag vet inte vad jag ska säga...

Av Malin - 11 juli 2008 22:06

 

har gråten i halsen... ska lägga mig och se på film.. eller snarare somna till film.. orkar inte tänka på det nått mer.


men tack för kommentaren på förra inlägget

- klart att jag litar på honom. 





<3 

Ovido - Quiz & Flashcards